Photobucket

Monday, September 23, 2013

Thinking...

Assalamualaikum.


Hm, entah kenapa hari ini saya agak sedih. Mungkin memikirkan tentang PMR nanti dan juga memikirkan hal untuk pindah sekolah pada tahun hadapan. Maybe. Erm, tadi baru sahaja isi borang untuk masuk SBP. Saya berharap dapat masuklah. Insya-Allah :) dan saya lagi happy kalau sekelas kawan saya dapat masuk sekolah yang sama pada tahun depan. Yang sedihnya, saya takut berpisah dengan kawan saya dan saya takut kalau diaorang lupakan saya. 

Hope sekelas dapat 8A dalam PMR dan hope diaorang tak lupakan saya. Saya happy dapat kawan gitu even kadang diaorang pernah menyakiti hati saya :') I'm appreciate. Hehe. Berharap sangat macam tu dan takkan terpisah sampai akhir hayat. Ya Allah Engkau makbulkan doaku ini Ya Allah. Ku ingin sangat begini, Ya Allah. :') hm, that's all. Thanks for reading. 

#8A #PMR #Insya-Allah #FriendsForever ;)