Photobucket

Monday, September 2, 2013

Sedih sangat :(

Assalamualaikum.

Hm. Hari ni aku sedih bebenor. Hm. Padan muka aku kan. Pandai buat pandai tanggung. Hm. Pagi tuh semangat jeh aku nak tau markah periksa. Pastu bila time nak balik tuh, sedih sebab aku tengok markah sejarah aku paling rendah. Dapat gred D. Aku harap sangat yang aku tak dapat gred D dalam exam nih. Tapi apakan daya, aku dah usaha sedaya upaya, itulah hasilnya. Takpe, kena usaha lebih lebih lebih lagi. Paling tinggi pun dalam kelas aku 5A, ha 5A. Memang terer la budak nih. Jealous jugok lah, tapi jealous positif lah bukan negatif. Hehe.

My English teacher ataupun kami semua panggil mummy, bagi semangat. Thanks so much. Appreciate that. Mummy cakap untuk sebulan nih lupakan boyfriend, girlfriend. Jangan sombong dengan orang. Jangan yakin sangat dengan markah tu takut nanti PMR sebenar markah down. Betul jugak cakap mummy tuh. Pastu mummy cakap kena usaha lagi, insya-Allah sekelas dapat 8A tahun last PMR nih. Amin :")


Minta maaf sangat sebab post status macam tuh. Saya faham perasaan anda. Mungkin kalau saya ada di tempat anda, saya akan buat benda yang sama. Once more, I'm sorry :D