Photobucket

Saturday, June 8, 2013

Esok Sekolah?

Assalamualaikum.


Lamanya saya tak update blog. Seriously rindu nak update. Sebenarnya malam ni malas nak update sebab sibuk nak sekolah esok tapi disebabkan dah lama tak update. Rindu gileerr. Hehe :) baru baru ni cuti dua minggu kan? Amacam, enjoy tak? Bercuti mana? Untunglaa kan dapat bercuti. Saya dapat ber'dating' dengan buku jee :/  itu pun belambak lambak lagi tak siap. Uhuks uhuks :'( 

Sebenarnya saya pun tak puas nak bercuti. Mulanya rasa dua minggu tu lama ternyata dua minggu tu sekejap  jee. Cikgu! Tambahkan lagi cuti. Saya tak puas. Erm, terima terima. Sebenarnya malas nak gi sekolah esok. Malas nak tau markah pekse baru ni. Tapi, rindu dengan kawan kawan. Iyup, rindu kawan okey. Takde makna lain disebalik itu.

Apa apa pun aku harap markah aku takde lah teruk mana. Aku tak nak turun kelas. Pekse baru ni ada streaming kelas. Aku tak nak tak nak tak nak turun kelas! Aku harap begitu lah. Erm, satu lagi esok aku debar jugak sebab kawan aku cakap dia pindah. Aku macam tak percaya jee. And esok aku nak tengok betul ke tak. Kalau dia datang sekolah esok means dia tak pindah lah. Kalau tak datang means dia pindah. Hmm :( okey lah ebelibadi, saya nak siapkan barang barang untuk ke sekolah esok. Good night :) 

# Ayat skema habis. HAHA XD