Photobucket

Sunday, June 9, 2013

First Day School After School Holiday Two Weeks :)

Assalamualaikum :)

Penatnya hari nii, nak tidur je rasaa. Memang penat sangat sangat. Yeayh, ramai yang tau sekolah dah buka kan. And hari ni first day aku ke sekolah selepas cuti dua minggu. Kadang-II rasa tak caye pun ada. Sebab rasa sekejap jee cuti sekolah. Ramai yang nak tambahkan lagi cuti, right? HAHA XD termasuklah sayaaa.

Pagi tadi bangun lewat, kul 6.30 am. Tapi buat buat lambat sebab malas nak pergi, mengantuk gilerr. Sesampai kat sekolah, perhimpunan laa pulakk. Tengah-II cikgu berucap, mata memang mengantuk sangat-II, tak boleh nak celik rasa. Nak tidur jee time tu, tapi takut cikgu perasan pulak :/  bukan aku sorang yang mengantuk, kawan depan aku pun mengantuk. Masuk kelas, ramai letak kepala atas meja. Sah-II tidur lewat semlam. HAHA.

Masa yang first sekali, BM :3 terbaiklahhh. Cikgu bagi markah kertas pekse. Luluh jantung aku. Hehe ;) bab nipu no satu aku. HAHA. Okey, enough. Erm, lepas balik jeee ada kelas tambahan. Pengsan, pengsan. Dah laa peluh-II dok mandi. Dok selesa, tapi buat-II selesa :D  habis kelas pulak, balik tuuu kena jaga koperasi pulakk (Y) . HAHA sukanya sayaaaa. Seriously!

Balik tuu, ingatkan terus sampai rumahh. Aku dah laa penat + mengantuk. Rupanya mak aku ajak gi pasar malam pulak dahhh. Mujur laa aku tak turun dari kereta, duk dalam kereta jee. Tidooo. Sampai je rumahh, terus mandi sebab panass sangat k. Ergh, memang penat laa. Macam hari ni hari pertama sekolah jee :(  hurm. Sebelum terlambat, aku nak ucap Selamat Menyambut Bulan Syaaban dan Selamat Kembali Ke Sekolah ;)