Photobucket

Friday, June 14, 2013

Takkan Ku Lupa :')

Assalamualaikum and hye :)


Actually, benda ni berlaku kelmarin 13 Jun 2013. InsyaAllah tarikh ni aku takkan lupakan. Ada dua perkara yang berlaku. Pertama sekali, pada tarikh tu berlakunya mesyuarat koperasi. Kelmarin ramai bebenor bagi cadangan termasuklah aku. Kedua, kelmarin adalah hari terakhir bagii sorang lelaki ni berada di sekolah sebab dia nak sambung belajar di maktab bla bla bla # aku lupa nama maktab tu. Hehe.

 Dia kiranya sebagai pekerja kat koperasi sekolah aku. Dia lah yang selama ni jaga koperasi kami. Tapi, sekarang ni bila dia dah takde, pandai-II kami lah kena handle sendiri. Dengar cerita, ada penggantii. Maybee? Erm, lepas ni tentu sunyi koperasi kami. Koperasi kami tak sekecoh dulu. Hmm :/

Hari rabu ni, 19 Jun 2013 pengawas koperasi akan pergi lawatan ke Penang dan Cameron Highland ;) nak join? Boleh, boleh. Awak duduk kat tayar lah. HAHA. I'm just jokes. Err, betul dok grammar aku ni? :/  hmm. Dan aku dengar cerita, kawan aku jadi pindah sekolah. Oh nooo. Why this all happen? Hmm, aku tau pasti ada hikmah. Tabah k tabah. Tapi, dok best aa kawan-II aku akdop even sorang pun. # ya Allah tabahkanlah aku :')