Photobucket

Tuesday, August 13, 2013

Penat beraya. Fuhh!

Assalamualaikum.

Fuhh! Penat nya aku gi beraya kelmarin, tapi happy tau. Dengan budak budak form one. Aku rasa bagaikan aku ni budak form one ada jugak kelmarin. Haha. Tapi apa apa pun best, sakit perut duk gelak gelak. Rumah sorang sorang nak pergi beraya dekat je, cuma awok puan jalan kaki so lambat la sikit dan rasa jauh la. Awok laki naik basikal, kejap je sampai. Tapi awok laki dia dok selfish, dia tetap tunggu awok puan walaupun awok puan jalan lambat. Hehe. Dari lepas zuhur sampai lah kul enam petang kami beraya :)

Antara awok puan aku, hanisha, ain johari, mimi. Awok laki pulak hadi, adik hadi, nabil, dan iqbal. Aku dan hanisha je form three. Yang lain semua form one except adik hadi :3 Aku dan hanisha pakai high heels dan nasib kami la sakit kaki duk jalan beraya. Padan muka kami :P siapa suruh pakai. Haha. Biar la sakit pun tapi puas hati pergi beraya :3 kadang tu aku sikit lagi nak jatuh sebab pakai high heels. Yang lain ketawa jee :/ huhu.

And masa pergi beraya rumah ain johari, gila sakit perut kami semua. Abang dia, luqman buat lawak. Haha. Nabil yang kena ngenak tu. Haha. Best jee. Ada yang buat air tumpah, ada yang nak minum air ada biskut raya dalam. Haha. Tapi apa apa pun tak puas pergi beraya rumah dia, sebab abang dia pandai buat lawak :3 Dan esok ain johari ajak hangout kat Mcd, tapi aku tak boleh pergi :/ my mom tak bagi. Takpe lah, lepas PMR la kot. Hehe.